Skip to main content

Digitalizacija biznisa

IT Business konferencija

Program konferencije

Satnica Program Predavač
09:00 - 10:00 Registracija učesnika  
10:00 - 10:15 Otvaranje konferencije i uvodni govor IT Klastera Subotica  
10:15 - 11:15 Keynote: Pametno povezan svet Zoltan Kasaš, CEO, T-Systems Hungary
11:15 - 11:30 Pauza za kafu  
11:30 - 12:15 How to leverage data and mathematics in a small business Tobias Sahlin, Auxality (SWE)
12:15 - 13:00 Kako osigurati uspeh u online biznisu? Ivana Petrović, Optimus Media
13:00 - 14:00 Ručak  
14:00 - 14:20 RPK predavanje Filip Mrdak, Centar za digitalnu transformaciju
14:20 - 14:40 Industrija 4.0 nova inustrijska revolucija Daniel Erdudac, CEO, Erdsoft
14:40 - 15:00 Predavanje TBA  
15:00 - 15:15 Pauza za kafu  
15:15 - 16:15 Keynote: Kako dobre priče razvijaju posao? Ivan Minić
16:15 Zatvaranje konferencije     

 

O predavačima: 

Ivan Minić

Profesionalnu karijeru gradi od 2001. godine, a 2002. osniva Burek.com, najveću internet zajednicu na ovim prostorima sa više od 2.200.000 članova. Kao dizajner, developer i project manager radio je na više od 350 projekata za klijente iz 28 zemalja, u poslednjih nekoliko godina kao deo tima Simplicity. Kao konsultant u oblasti internet marketinga, sarađivao sa više od 50 najpoznatijih svetskih brendova u vezi njihovog nastupa na lokalnom tržištu.

Javno govori na temu preduzetništva, marketinga i razvoja poslovanja i samozapošljavanja. Javno i piše. Možda i previše. Blog FTW.rs, na kome piše na prethodno navedene teme, više puta je proglašavan jednim od najboljih u regionu. Voli sport i o njemu piše na Sportske.net. Zamenik je predsednika Konferencije suosnivača Registra nacionalnog internet domena Srbije i glavni i odgovorni urednik MojaFirma.rs

Tobias Sahlin

Tobias je inženjer i rukovodilac projekata. Karijeru u IT-u započeo je u ORTEC BV, holandskoj kompaniji koja razvija i implementira sofisticirani softver za optimizaciju i analitičke alate u logističkom sektoru. Od tada radi kao konsultant i rukovodilac projekata, imenujući Vallmart, Hoier GmbH i druge velike kompanije među klijentima.

Ivana Petrović

Ivana Petrović bavi se razvojem ecommerce biznisa. Preduzetnica, zajedno sa suprugom vodi konsultantsku agenciju za e-commerce, Optimus Media. Head of marketing u internacionalnoj e-commerce kompaniji.

U poslednje dve godine je u mikro nišama na američkom tržištu kreirala marketinške strategije i levke za 6 ecommerc-a i dovela ih od nule do šestocifrenog prometa za manje od godinu dana, od kojih su četiri brenda prodata. Živi u Srbiji, u tri vremenske zone.

Zoltan Kasaš

Nakon što je diplomirao na VTŠ-u u Subotici, kao inženjer mašinske tehničke struke, Zoltan Kaszas je stekao zvanje ekonomije na Univerzitetu Corvinus, a zatim je svoje znanje usavršio na MBA. Tokom karijere radio je za Szerencsejáték Zrt. (državni pružalac usluga za kockanje), nakon toga u Magyar Posta Zrt. (Mađarska pošta) kao strateški IT menadžer, a zatim je nastavio da radi kao IT službenik aerodroma u Budimpešti, IT službenik grupe MOL i, poslednje, ali ne najmanje važno, takođe je radio kao IT službenik OTP Srbije. Za to vreme, njegovi zadaci obuhvatali su formulisanje, primenu i upravljanje IT strategijom, a doprineo je i svojim radom u nekoliko velikih projekata ali i upravljao IT aspektima postupka nabavke.

Zoltan Kaszas pridružio se T-Sistemu mađarske 2015. godine, kao šef sektora za informaciona rešenja, a od 11. januara 2017. bio je glavni i izvršni direktor kompanije. Pod njegovim vođstvom, tokom poslednjih nekoliko godina, T-Sistem Mađarska je postigao spektakularne rezultate u digitalnoj transformaciji kompanije. Od 2017. godine je predsednik mađarskog Povezanog i automatizovanog klastera za mobilnost u Zali, kao i šef multinacionalnog poglavlja Udruženja za digitalnu ekonomiju IVSZ. Takođe od 2017. godine član je odbora E2 Hungary Energy Trading and Services Ltd., a od 2018. godine je član odbora ETOSZ-a (Udruženja dobavljača zdravstvene tehnologije i proizvođača medicinskih uređaja).

Filip Mrdak

Već 8 godina se bavi rastom, kako malih i srednjih preduzeća tako i velikih multinacionalnih kompanija, radeći na mnogo različitih projekata. Poseban značaj Filip pridaje komunikaciji i ljudima kao integralnom delu svakog poslovnog uspeha. Sa evoluiranjem digitalnih kanala komunikacije, počeo je da ih uspešno implementira u Strateške procese koje kreira za Centar za digitalnu transformaciju. Digitalnu transformaciju smatra prirodnim procesom i raduje se svojoj ulozi u rastu do kog će doprineti aktivnosti Centra za Digitalnu Transformaciju.